Retail: it's in the detail

Schoonmaak in retail vraagt bijzondere aandacht. Het is essentieel dat uw winkels er ten allen tijde uitnodigend en schoon uitzien: het maakt deel uit van de verwachtingen die uw klanten en bezoekers hebben t.o.v uw merk.

U wil kwaliteit, continuïteit en flexibiliteit van uw schoonmaakbedrijf. Naast het afgesproken werkprogramma en kwaliteitscontroles, zijn we daarom 24u/24u en 7 dagen per week bereikbaar, zodat u beroep op ons kan doen bij onvoorziene omstandigheden.

In de uitvoering werken we met speciale, op de retail gerichte methodes en materialen voor de schoonmaak. Een herkenbaar uniform, werkuren aangepast aan uw openingsuren, procedures om uw eigen veiligheidsbeleid te ondersteunen, regelmatige glaswas van de etalages en deuren, inzetbaarheid bij sneeuw en ijzel: we luisteren naar uw noden.

Retail Facility Management

Bij een aantal van onze retailklanten komt onze klusjesdienst ook langs. Kleine reparaties aan meubels of rekken, vervangingen van lampen, dringende sanitaire herstellingen. U hebt slechts één aanspreekpunt voor uw hele netwerk en we stellen u een online aanvraagsysteem ter beschikking voor de handymanOok andere diensten kunnen we voor u coördineren ( bv. security, groenonderhoud) via één contract manager.

Stuur ons hier een bericht en we contacteren u zo snel mogelijk

 

lees meer